Dag 36, motion

Gud vad jag är helt slut! Inte nog med att jag tränade i 1 timme, kondis och styrketräning! Så hade jag även bokat upp mig på ett sk. Core-pass. Hade ingen aning om vad det var för något, men folk har sagt att det är Pilates-aktigt! Men gud så Tove körde med oss stackars deltagare i hela 30 min intensiv! Mag- och ryggövningar! Ibörjan var det lätt och det gick bra, men efter en liten stund önskade man att min inte haft den tanken. Tänk nu alla att jag är väldigt otränad! Denna typ av träning har jag inte gjort sen jag spelade basket, vilket är typ 11 år sedan! Men skönt var det! Det måste jag erkänna... Kanske blir det fler gånger... kanske....

Styrketränar innan Core-passet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0