Dag 22

Som jag skrev sist, så har jag varit riktigt usel på att blogga! Men så blir det ibland, när man har mkt omkring sig och mycket på jobbet. Men nu kör vi på!

Som min coach tyckte, så har jag satt ett mål. Jag kör järnet i 4 veckor till och efter det så bestämmer jag om jag äter eller kör vidare. Under dessa veckor ska jag inte väga mig, för det gör att man blir girig och fokuserar sig så mkt på siffrorna. Nu ska jag bara köra på! Jag tänkte dock väga mig på tisdag eller onsdag hos Xtravaganza! Så får man alla rätta siffror!

Status: Mår helt okey, min kropp börjar anpassa sig och mitt humör går upp och ner
Motion: Promenad från Odenplan - Karlaplan ca. 40 min





Kommentarer
Postat av: Mammsen

Du är så duktig x-tra pussar för kämpandet

2010-02-02 @ 19:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0