Dag 26

Fredag idag och just nu sitter jag nyklippt och fin, tittar på "Solsidan" och dricker min kvälls-shake. Visserligen äter jag den väldigt väldigt sent. Varit smått hungrig ett bra tag. I övrigt har dagen gått väldigt bra, känns verkligen som om jag funnit rätt spår igen! Otroligt skönt! När Micke, Putte och Isa åt middag på vietnamesisk restaurang så kunde jag sitta där utan att känna minsta ångest! Såg dock väldigt gott ut, men det berörde mig inte speciellt mycket! SKÖNT! Äntligen!

Status: Njöd med en jobbig start på dagen (jobbet) men som slutade i solsken!
Bjuder på en fin bild, på mitt nyklippta hår och mitt favvo te, i mitt favvo glas!
Nu är det fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0