Dag 28

Som jag gör illa mig hela tiden! Snubblar, ramlar, halkar, klämmer och fastnar! Fattar inte! Kan vara att man inte har koll på kroppen längre, som om man vore en tonårsgrabb i puberten, fast åt andra hållet? Typ så känner jag mig. Allmänt klumpig!

Idag har jag och Micke varit effektiva! Började att vakna runt 9, åt en shake och gick sedan en 40 min promend i det kalla, men sköna vädret! Efter det så rensade vi ut vårt förråd, slänga skit och nu kan man äntligen gå in utan att behöva klättra på saker!

Maten har gått galant! Lite småhungrig blir jag dock, men det går över!
Vill skicka lite peppningar till min vän AnnSofie som kämpar på hon med! Gumman, vi kan fixa detta!
We can do it! Oh yes we can!

Status: Känner mig effektiv!
Motion: 40 min promenad i Blackeberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0