Dag 30

Nu känner jag verkligen att jag börjat komma igång. Känns skönt, men fortfarande är jag galet sugen på mat! Så fort någon äter i min närhet så vill jag bara ha! Det är väldigt annorlunda för mig denna vända. Men men, jag får äta igen den 26 februari, då jag tänkte ta en "halvfarts-vecka" då vi ska till göteborg igen och gå på en matmässa!
Sen kör jag ytterligare ett 4 veckors helfart, så får jag se sen! Sounds like a good plan!

Idag var jag och träffade min nya coach Lena! Jag ska ju gå in på sk. "lifetime", som det heter när man inte har så många kilon kvar! Ny grupp, ny dag och ny coach. VI gick igenom det som varit och framtida mål. Spännande! :) Jag blev peppad av henne och mådde otroligt bra efteråt! Tränade även i ca 40 min, vågade inte ta i lika mycket, då jag varit små förkyld. Men det var skönt att köra lite grann! Komma igång lixom!

Status: Peppad!
Motion: 40 min motion på gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0