Dag 13

Idag vid 11.00 tiden mötte jag upp min kompis/kollega Tora vid Liljeholmen, tillsammans åkte vi till Vinterviken och gick en lång promenad i det fina vädret! 1,5 timme gick vi och jag fick en riktig skön harmonisk känsla i kroppen. Sen hämtade Micke upp mig så åkte vi till Ikea för att kika på sängar.

Men märkligt efter det så kände jag mig så himla sugen på mat, vilket övergick till att jag kände mig ledsen över att jag satt mig i denna position. Känslan över att jag vill vara sund och äta normal mat, inte hålla på med shake:sen utan bara kunna äta nyttigt och röra på mig.
Inte alls motiverad... Denna kämparglöd som jag hade innan har försvunnit och jag känner mig lurad och besviken. Hur ska jag göra om det fortsätter? Kämpa emot och inget är kul? Då blir alltihopa trist å tråkigt! Anledningen till att jag klara det galant förra gången var ju för att jag tyckte att det var roligt. Tycker jag inte det nu?

Många tankar och funderingar om detta... Vem vet, imorgon kanske jag mår mkt bättre och har mer "go" i mig.Man kan ju hoppas!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kom igen syster! Du klarar detta <3

2010-01-23 @ 21:14:43
URL: http://nakenjenny.blogg.se/
Postat av: Maja

Heja Carro! Vi förstår nog alla att det ibland är pest och pina att kämpa mot ett mål som hägrar en bit bort.. Men du kanske skulle kunna ta någon hjälp av någon "livscoach" eller se om du kan hitta någon bra proffsig blogg inom den kategorin som kan ge dig lite hjälp att hitta målet och ge dig ett tankemönster du kan jobba med i de stunder det känns extra jobbigt! Utan att visualisera målet i en sån här kamp blir det väl omöjligt. MEN du klarar ju det här! Du är sjukt duktig! Kanske lättare med vardag och rutiner än helg? NU är det måndag, bra dag va?? KRAM!!!

2010-01-25 @ 10:25:40
URL: http://majao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0