Dag 4

Nu är jag fasen glad! Jag känner att mina värsta dagar börjar passera! Idag mår jag betydligt mycket bättre och är piggare! Antingen fick jag en god natts sömn eller så börjar det äntligen vända. Hungern går  vågor fortfarande men inte alls lika ofta eller jobbiga. Så det känns bra!

Idag har jag varit och tränat igen! Vilken energiboost jag fick, körde verkligen järnet. Kanske inte så mycket som innan men intensivt! Svettig blev jag också! 50 min intensivträning + 40 min promenad hem i friska luften!

Min träning/motion idag

Uppvärmning: 10 min på gåband

2 x 15 Leg Curl

2 x 15 Leg Extension

2 x 15 Shulder Press

2x 15 Vertical Row

2 x 15 Situps

10 min Crosstrainer

 

När jag kom hem la jag mig i sängen och lyssnade på Xtravaganzas mentala träningsskiva. Jag vet inte ens om jag nämnt den innan i bloggen. Men det är en av "ledstjärnorna" i Xtravaganza. Jag använde dessvärre den inte hemma, utan bara på gruppmötena. (Vilket man ska göra, både hemma och på mötena!)

Men nu blir det ändring!

 

Status: Trött men på ett bra sätt, avslappnad och små hungrig! Ska fixa en shake och sen kolla på film med M!


Kommentarer
Postat av: jessica

kul att du har börjat lägga ut hur du tränar

2010-01-15 @ 16:37:00
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0