Dag 9

Har precis kommit hem från en skön dag på jobbet, samt en bra träningsdag! Märker redan nu hur mkt mer energi jag faktiskt har nu, till skillnad från en vecka sedan! Men jag erkänner, denna gång med Xtravaganza är jobbig! Första gången jag körde var det bortskämt lätt, nu kan jag säga att jag kämpar med all min kraft för verkligen klara detta. 

Ska även inte väga mig varje vecka, för det sätter griller i huvudet på mig! Jag får väga mig varannan om ens det. Annars blir jag ju så himla manisk och besatt!

Min träning/motion idag

 

Uppvärmning: 15 min  på gåband

3 x 15 Shoulder press

3 x 15 Lower back

3 x 15 Abdominal

3 x 15 Leg Curl

3 x 15 Situps

3 x 15 Tricepsövning med hantel

3 x Leg Extension

Samt en 40 min promenad i friska luften!


Status: Trött, hungrig och små peppad av att gå ner kilon! VILL!


Kommentarer
Postat av: Maja

Asså jag är SÅ imponerad! Här sitter jag och klagar över lite sötsug (och har godis/sötlöfte), du är så himla duktig! Förstår att du kämpar med sug och "matkrafter" som är av en helt annan värld! Keep up the (very very) good work! Minns varför du gör detta! Kolla in bilderna till höger, OMG va snygg du blivit!! Fab!

2010-01-19 @ 22:36:44
URL: http://majao.blogg.se/
Postat av: jessica

ooo du har ökat på? eller så kanske du gjorde mindre första dagarna?

2010-01-20 @ 07:42:13
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: Farmor Lindkvist

Heja!!! du klarar detta med många pussar o kramar från Mor

2010-01-20 @ 18:55:59
Postat av: jessica

vilken dag väger du dig numera?

2010-01-20 @ 20:07:26
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0