"Bara 3 veckor kvar"

SKRIVET DEN: 2008-07-28 KLOCKAN: 09:50:05
Juste, bara 3 veckor kvar på min ledighet! Haha! Människor tycker jag är dum i huvudet när jag uttrycker mig om faktum att jag endast har 3 veckor kvar, eftersom jag varit ledig i 6 veckor vill folk strypa mig. Kan inte låta bli att slänga ut mig det och småle. Igår gick jag och sa det till alla som tyckte det va jobbigt att dom skulle börja jobba idag, då ryckte jag in med mitt
 " åhh...jag har ju bara 3 veckor kvar på min ledighet, usch jobbit" Fick en tidning i huvudet av Sussie och ett skratt över min okänsliga och otacksamma stil. Men det var kul... 3 veckor kvar... sen ska jag stå ut med snorungar med hormonfel alá blondinbella och finniga, osäkra grabbar med schtekig stil. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0