Carmen & Elvira Dag

SKRIVET DEN: 2008-07-16 KLOCKAN: 20:21:21
Idag snodde jag med mig min brorsdotter på äventyr. Hämtade upp henne hos brorsan runt 08.00 tiden för att sedan ta bussen till stationen. (Elvira älskar att åka buss) Nere vid stationen så mötte vi upp Micke på en frukost på kondiset. Idag skulle han göra sin efterlängtade tatuering klockan 11.00, lika bra att jag höll mig borta. Jag verkade vara mer nervös än vad han själv var. Så jag och Elvira tog tåget in till stan, sedan buss 47 till Skansen där vi tillbringade våran dag tillsammans med djuren. Åt våfflor och gick runt för att titta på allt som skansen har att erbjuda. Lyckades tom. få upp Elvira på en hästrygg, blev riktigt stolt över den söta lilla fegisen hon är. Men efter en stund så ville hon inte mer, men det var helt okey. Hästen hette Alfons och det räckte gott och väl med den lilla ridturen och klappning. Vid 14.00 tiden började jag bege mig hemåt då Elvira somnade i vagnen, så jag fortsatte att gå från Djursholm till T-centralen, där vi tog tåget hem igen. Väl hemma möte vi upp Micke och lekte lite i lekparken nedanför vår lägenhet, sedan tog vi bussen hem till brorsan där vi grillade hamburgare tillsammans med hela familjen. Underbar dag som gick fort. Tror det finns två Lindkvist tjejer som kommer somna fort ikväll. Tack skruttis för en kul dag! Här kommer självklart massa pics från dagen!







Kommentarer
emma:

awwh...va söt hon är =)

2008-07-16 @ 22:34:38
URL: http://veloouria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0