Dagens i-lands problem

SKRIVET DEN: 2008-07-08 KLOCKAN: 11:36:37
Svar till mig från plasttillverkarna:

>Om du betalat till fel konto får du rätta till det. Det är inte samma företag så vi kan inte se det.

XXX / Företaget



Förutom att jag mer än gärna vill rätta till det kan jag ju inte göra det då mina pengar skickats till en annan person, din dumma idiot! En person som NI jobbar tillsammans med inom företaget! Är det bara jag som tycker detta är sjukt? Går inte detta att lösa på nåt j-la sätt? Och vilket underbart tillmötesgående svar!

Kommentarer
FireLynx:

Att ha en verksamhet med så mkt. inbetalningar, utan OCR nummer, är helt sjukt vanskligt. Borde vara olagligt.

2008-07-08 @ 13:59:07
URL: http://www.firelynx.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0