Dåligt väder ser alltid värre ut genom ett fönster.

SKRIVET DEN: 2008-07-07 KLOCKAN: 11:25:10
Nu på morgonen gjorde jag lite ärenden, var på nordea, handlade lite mat och var förbi en körskola här i närheten. Egentligen vill jag ju ta en intensivkurs nu i sommar efter att jag klarat teoriprovet hemma i Sthlm, men allt är ju fullbokat och galet! Först i september kan jag få en plats på intensivkurs. Men jag måste göra det nu när jag ändå är ledig. Ack, vad jobbigt allt är. Sen får jag iofs. skylla mig själv då jag är väldigt väldigt sent ute. Men men... Jag ska se till att fixa teorin först sen får allt annat lösa sig inom tid.

Någon som har tips på bra intensivkurser i sverige? Behöver inte vara i Sthlm!
Skriv till mig!


Idag är det regn, sjukt trist men å andra sidan perfekt städdag! Jag ska verkligen bekämpa klädhögarna, dammråttorna och allt annat skit som ligger och skräpar i vår lägenhet. Nu blir det hög musik alá Carmen och dammvippan i högsta hugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0