Fredagsmys

SKRIVET DEN: 2008-07-19 KLOCKAN: 11:19:52
Var väl egentligen meningen att jag skulle åkt hem igår till vår lägenhet men vi bestämde oss för att sova en natt till "på landet" och bjöd in lite folk på grillning. Lite trist men ändå otroligt mysigt så blev det bara den tappre Malin som kom förbi och myste med oss. Bjöd in Ronnie och Javier som totally nekade vår inbjudan. "Det är ju så långt att åka", well well grabbar då får väl ni bjuda oss nästa gång? Lotta och Bulent var också väldigt trötta efter en lång arbetsdag vilket man förstår och AnnSofie bestämde sig för att titta på ett naturprogramm om valar istället för vårt underbara sällskap. Men nej jag är inte bitter, tycker mest att det är tråkigt att folk inte vill hitta på något, kanske för att jag själv är en rastlös själ och vill hitta på saker. Anyway så åt vi gott och drack rödvin, fixade lite kaffe och glass, utmanade varann på ett game Alfapet! Vem vann? Jo jag så klart, as always! Haha! Men jag tyckte faktiskt Micke gjorde bra ifrån sig och Malin med trots att hon aldrig spelat spelet. Det blev verkligen en fredag full av mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0