Grattis Plutten!

SKRIVET DEN: 2008-07-10 KLOCKAN: 14:49:56
Idag fyller min bästa killkompis år! Så jag måste ju skriva en liten rad här till honom. Grattis PutteSnutte!

Imorse cyklade vi förbi min bror och hämtade upp min brorsdotter Elvira (2år), satte fast en cykelkärra bakom min cykel och trampade vidare till min mamma på ännu en frukost. Hon blev riktigt glad när hon fick se att Elvira var med. Vi åt frukost tillsamman och hade det jätte mysigt. Micke cyklade tillbaka hem för att åka och jobba, då blev vi kvar hos mamma.
Lekte och busade på uteplatsen. Elvira har verkligen blivit så otroligt gullig, pratar och skrattar. Tycker om när jag busar med henne, snor hennes snutte tills hon springer efter mig. Så liten men ändå kommunicerbar! Haha!
Vid 11.00 tiden kom Lotta förbi och stannade över på lunch och fika hos mina päron. Elvira sov en liten stund och sedan var det lek igen. Jag och Lotta spelade fotboll med henne vilket var roligt!

Nu är jag hemma och Elvira fick skjuts hem till bror min av mamma, där dom förmodligen fikar och myser.
Själv ska jag in och jobba på Scandic idag, tyvärr ingen terass utan jag ska ta hand om ett stort gäng galna spanjorer!
Dagen har varit deluxe, hoppas det blir fler såna här dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0