Härligt väder!

SKRIVET DEN: 2008-07-04 KLOCKAN: 08:54:44
Gud vad najsigt väder det är ute! Hoppas det håller i sig hela dan! Idag ska jag träffa min stora syster i stan, fika och snacka massa skit. Mysigt! Eftersom hon bor i finland blir det ju inte så ofta som vi ses, men vi är periodare båda två. I augusti kommer hon hit för att stanna några dagar! Mestadels för att brorsan gifter sig och att jag fyller år! Härligt ska det bli!

Är lite sur över bussstrejken och jag lär ju inte vara den enda... Nu när mina föräldrar är bortresta och lill-syrran i Arvidsjaur med killen så måste jag ta hand om katterna. Igår så var jag tvungen att ta mig dit för att släppa in dom och hur kul är det när man inte kan ta bussen dit?? 40 minuters härlig promenad i kvällsolen blev det. (mysigt men jobbigt) sen lånade jag någons cykel tillbaka. Ikväll tänkte jag och Micke ta oss dit och sova över tills imorgon. Lite lättare! Tänkte grilla och mysa!
Nej nu ska jag hoppa in i duschen och strax bege mig till stan.




Kommentarer
Sojung:

sv: tack:D superroligt att höra:D hihi

2008-07-04 @ 16:00:58
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0