Min hang-around-kompis Elvira

SKRIVET DEN: 2008-07-30 KLOCKAN: 16:28:19
En person kan man alltid räkna med, det är min brorsdotter. När jag är rastlös och vill umgås ställer hon alltid upp. Gullungen själv! Så j-la härlig att umgås med. Idag kom brorsan och Sara förbi med Elvira runt 9.30. Vi åt lite frukost, brödet jag bakade igår och kaviar! Äntligen har jag hittat min kaviarkompis!Sen kollade vi lite på sommarmorgon. Tog tåget tillsammans med Micke till Sollentuna där jag och Elvira gick av. Åt lunch hos min mamma på hennes jobb och lekte ute i lekparken. Efter att min mamma slutat så tog vi bilen till Edsbergsparken och matade fåglarna sedan tog vi en promenad runt vattnet. Blev väldigt varmt och vi begav oss till bilen hem till brorsan och tog en kopp kaffe. Elvira gick in och sov middag. Vi satt kvar mer än 2 timmar, snackade om min fest, bröllopet och massa annat. Glömde bort tiden helt! Sånt är härligt!





Kommentarer
Anonym:

Åhh va fin hon är!! Och tänk hon är vår fina dotter och ditt fina brorsbarn!! Snacka om tur!!

2008-07-30 @ 20:10:59
Carmen:

Helt galet! Tackar för att ni fixat fram ett sånt gulligt charmtroll!

2008-07-30 @ 20:42:19
URL: http://thevolup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0