Planering av min fest!

SKRIVET DEN: 2008-07-24 KLOCKAN: 14:52:16
Som jag kanske tidigare nämnt så ska jag ha min 25-års fest den 16 Augusti som jag just nu sitter och planerar. Ska ha ett BBQ-Tema och ska försöka skapa en skön miljö på mina föräldrars baksida med just detta tema. För tillfället har mina gäster blivit 34 personer, får se vilka mer som kommer och vilka mer som droppar av. Brukar väl alltid vara så? Men det hoppas jag verkligen inte. Älskar att ordna fester, ska även hjälpa till med mat och fix på min brors bröllop som kommer att hållas veckan efter min fest. Så kul, så kul! Mamma och jag har varit och handlat diverse saker redan, lika bra att börja någonstans


Kommentarer
Emma:

jag är då mamma till två tjejer..

fick min första när jag var 21 (fyllde 22 månaden efter)

Jag tycker jag är en ung mamma..

hade jag vetat de jag vet IDAGs kulle jag ha väntat..

men idagens läge ångrar jag INTE mina barn...

2008-07-24 @ 16:09:01
URL: http://[email protected]
JENNY :D:

AJ ÄM VÄJTIG FÅR DE PARTY :D:ASDÖK

2008-07-24 @ 21:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0