Tisdagen gick som smör i solsken!

SKRIVET DEN: 2008-07-09 KLOCKAN: 20:19:01
Idagen började med att jag och Micke tog en cykeltur imorse, våldgästade mina föräldrar klockan 08.00 och tiggde till oss frukost. (kommer åka dit imorrn med, ger man mat till katten första gången kommer den alltid efter mer) Efter frukosten åte vi hem igen, duschade och begav oss till pendeln. Micke åkte till jobbet och jag in till Klarabergsviadukten 80... Ja vad gjorde jag där? Skrev mitt teoriprov!! Som gick åt helvete... Så jag får boka in en till tid helt enkelt. Shit happends!

Efter teoriprovet åkte jag med ledsen min till mitt jobb för att hämta lite arbetskläder och prata lite med chefen om höstterminen. Pladdrade på och snackade skit ett tag innan jag begav mig till solna för att äta lunch med Micke och Simon.Efter lunchen följde jag med till deras kontor och fördrev lite tid där innan ja skulle åka in till slussen för att jobba. Men mitt sjätte sinne berättade att jag skulle ringa och kolla läget på terassen vilket jag gjorde. Visade sig att Jessica (som jobbade) precis tänkt på mig med och tänkte säga att jag inte behövde komma in till jobbet då vädret var oroväckande, dom klarade terassen själva på 2 man. Jag höll med, det värsta som finns är att bara stå och inte göra något. Så jag åkte hem med Micke, ätit köttbullar och makaroner till middag, sitter här och finular.

Som sagt, dagen blev lång och jag mår mycket bättre idag än igår! Kanon!

vad har ni gjort?

Kommentarer
Sara:

Heej!

Och nej va tråkigt att du inte klara teorin.. hoppas på nästa gång!!

Med oss är det bra, underbart med semester!

Det är inte så att du är lite Elvira sugen!? ;)

Nu ska jag fortsätta städa vagn här hemma. En ny till i samlingen!!!

Ha det fint!!

2008-07-09 @ 21:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0