Vakna på helt fel sida!

SKRIVET DEN: 2008-07-08 KLOCKAN: 08:49:37
Vaknade nyss av att min telefon ringde ute i vardagsrummet ( har just nu 2 mobiler), gick upp för att se vem det var, lyssnade av meddelandet och hörde att det var någonting om en obetald faktura till plasttillverkarna. Wtf? Och om den inte betalades in innan fredag så blandar dom in inkasso sedan vidare till polisen. EH VA?! Så fort jag hör ordet INKASSO så stannar hjärtat. Det är ju som att få besked om att du ska in i fängelse, sos-barn direkt och utkastad på gatan. Så jag kollar upp mina utbetalningar på nordea och ser till min lättnad att jag betalat in dessa pengar, men till ett annat företag inom plasttillverkarna.(som nyligen bytt till den som ringde till mig) Då vet jag att pengarna var åt rätt håll. Nu har jag mailat till båda parterna och berättat situationen. Få se vad som händer...

Men något lite konstigt.... Denna faktura är över en månad gammal, har betalat en faktura efter det och företaget har inte sagt något förrän NU IDAG. Samma sak gäller den person som fått pengarna, varför har inte den sagt något? Nä det är fuffens i görningen och det tycker inte jag om. Min morgon är förstörd....

Nu har jag väckt Micke också med allt mitt gapande och slamrande i dörrar. Blir frulle, en sak som är säker! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0