Tisdag

SKRIVET DEN: 2008-05-28 KLOCKAN: 00:11:50
Egentligen så borde jag hoppa i säng efter denna långa dag, men jag måste ändå skriva några rader!Idag har jag både jobbat på mitt vanliga jobb och sedan även på Scandic, det fina i det hela vara att jag skulle jobba till 00.00 men fick gå tre timmar tidigare då det var lite och göra! *wuhu*
Så klockan 21.30 mötte jag upp Micke och Malin för en visit på Hiltons Eken och kom hem nu! Mysigt mysigt!

image47image48image49

Tack Micke och Malin för en skön och harmonisk avslutning på min dag!
Om jag slutar tidigare imorrn, är det då samma tid, samma plats? *blink blink*

Kommentarer
Malin:

Tack själv! Tyvärr kan jag inte samma plats, samma tid idag... :( en annan gång! :)
Vad vacker den sista bilden var, verkligen jättefin...! Puss!

2008-05-28 @ 09:37:06
URL: http://miramiras.blogg.se
Carmen:

Nää inte jag heller, men visst hade de varit mysigt om vi kunnat träffas igen på samma plats ;)
Puss gumms

2008-05-28 @ 18:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0