Fredags mys

SKRIVET DEN: 2008-11-14 KLOCKAN: 21:55:24
Sitter just nu och skriver på Mickes laptop, har precis tittat klart för första delen av Idol. Fan vad Anna och Kevin är bra! *ryser*
Dom ska till final! Deras nummer med dirty dancing var ju så underbart bra, kemin och sång.

Ikväll åt jag och M en god plankstek till middag, delade en flaska rött och snackade om allt. Vi har varit på jakt efter att byta lägenhet, till en större. Både inom väsbyhem och i Sthlm bostadsförmedling. Nu har vi hittat en 2½ i Blackeberg på 60 kvm och den är vår om vi vill ha den! Vi ska kolla på den igen på måndag, sen bestämmer vi oss. Känns både spännande och läskigt på samma gång. Att lämna den trygga ankdammen i väsby känns läskigt men ändå så himla skönt. På måndag vet jag om jag byter hood, till bromma/vällingby

Imorgon ska jag ta hand om min brorsdotter Elvira! Ska bli himla mysigt. Har tagit med några chokladbollar från jobbet som hon älskar, som är en bra muta! Kanske blir ihågkommen som faster-chokladbollen!

Tjingeling

Kommentarer
Jenny:

Johanna Palm var ju äkta Emil idag alltså! :D

2008-11-14 @ 22:39:57
URL: http://jennyewasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0