Dag 1- Tjatigt

SKRIVET DEN: 2008-10-06 KLOCKAN: 10:36:47
Det känns som om det enda som kretsar omkring min blogg just nu är om att jag ligger hemma och är sjuk, hur sjuk jag varit, hur ont jag har, hur frustrerad jag är, hur mycket jag hatar detta, bla bla bla.
Men nu har jag iallafall tagit mig i kragen och ska till en läkare klockan 13.00, så då kanske jag får bukt på skiten jag går och bär på! Och således bli en mycket snällare och gladare tjej! Visst?

Ska även handla lite när jag ändå ska ut, ska nämligen baka lite toscakakor till vårt sekt-möte! Kuligt värre! Fick även en massa tvätt tvättat igår, eftersom vår tvättnyckel är borta så har det varit svårt att tvätta, utan blivit lite hit och dit. Men igår tvättade vi tillsammans med grannen och nu är all tvätt borta! SÅÅÅÅ SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0