Da´n före doppardagen...

SKRIVET DEN: 2009-12-23 KLOCKAN: 22:22:40
Kom på att jag måste uppdatera för er alla stackars själar som läser min numera torra, tomma och tråkiga blogg.Men hej, jag skriver ju några rader nu!

Just nu:
Sitter jag hemma hos familjen i Lapplands väsby och skriver på min mammas dator. Har avnjutit middag och god glass. Slagit in julklappar och lagt in min goda currysill! Jag har faktiskt julkänslor och smått pirrig inför morgondagen! Jag lovar att uppdatera vår lilla julafton! Vi kommer få fira jul med min kära bror och hans familj, Mickes bror och mamma samt familjen. Känns lyxigt och gemytligt! Enda som fattas är Danne som åkt hem till Norrland! Annars är väl allt som vanligt!

Nu ska jag borsta tänderna och mysa med Micke! Ses imorgon vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0