Detoxdagen fortsätter...

SKRIVET DEN: 2009-01-02 KLOCKAN: 18:18:43
... och små hungrig är jag nog allt, eller nja mest sugen på sötsaker... Jobbigt! Hjälper ju inte att man är mensoffer nr 1 heller?
Men jag håller mig i skinnet. Har slängt allt gott hemma. Visserligen har jag popcorn.. men det får jag inte äta. Imorgon ska jag handla lite saker på hälsokosten, lite naturella nötter och annat bra för kroppen, som genomgår utrensing. Nu kämpar den för fullt. Druckit så mycket vatten att jag springer varannan minut. Haha!  Åt en jätte god chevrésallad till middag iallafall. Tyvärr var batteriet slut på kameran så jag kunde inte fota den fina salladen.

Nu ska jag ordna lite Roobios te och slöa framför tv:n. Tuddles!

Kommentarer
Anonym:

Duktig du är! Fortsätt kämpa.

2009-01-03 @ 00:00:24
URL: http://arwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0