Höstlovsdag 4

SKRIVET DEN: 2009-10-29 KLOCKAN: 22:34:21
Idag hörrni, idag har jag inte gjort mycket alls! Eller jo, jag har varit hemma och pysslat hela dagen!
Mest städat alla möjliga vrår och det känns kanon skönt att ha det fixat. Tog en promenad på 35 min i det ganska så fina höstvädret. När jag kom tillbaka till vår lille gård passade jag på att plocka lite löv, grenar och rönnbär som jag tänkt pryda hemmet med under denna halloweenhelg!


När Micke kom hem så åkte vi direkt till Coop i Bromma flygplats, handlade grejer till halloweenfesten och kort visit på systemet. Sen åkte vi hem och lyxade till med Thai-take away! Man måste ju passa på när man "får" äta!

Sen har vi mest fixat våra halloween- outfit hela kvällen, umgåtts och haft en skön och avkopplande torsdag!
Imorgon är det fredag och då blir det lite bus med världens bästa Elvira på dagen, sen ska jag och Micke äta mys-middag och fira vår 6 års dag som är i helgen (söndag). Nice!


Kommentarer
jessica:

vet inte om han blev rädd de va inte så att han berättade de, jag upptäckte det när jag skulle dra ner hans rullgardin. han har ju bankat ofta där fast vi sagt åt han men inte så här hårt. jo men i värsta fall kan vi väll vara här? finns ju lunch ställen här också eller så kan vi äta här men vi får c vad trygghansa säger

2009-10-30 @ 06:43:27
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0