Nostalgi

SKRIVET DEN: 2010-01-23 KLOCKAN: 22:31:10
Älskar att YouTube finns! Har suttit och kollat in massa gamla godingar, typ massa alla olika boybands man lyssnade på när man befann sig mellan 13-17 års ålder! BoyZone, Blue, BSB, Five, Westlife osv...
Men mina favoriter som jag verkligen älskade (förutom min kärlek Leo Di Caprio, som förvisso inte sjunger) så var det Michael Jacksons brorsöner 3T! TJ, Taj och Taryll! Älskade verkligen dom av hela mitt hjärta! Speciellt Taj! Han med flätorna! Dom har den typiska "jackson-soundet" självklart var ju Michael med i 2 av deras videos! Dessvärre så hörde man inte mer från dom efter 1997... men ändå!

Anything!

 

 

Why - feat Michael Jackson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0