Dag 20, min helg

Jag måste först och främst be om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen. Men jag har haft fullt upp sedan jag skrev sist! Tiden har gått åt till planering och tillagning av mat till min kusins bröllop. Men jag lovar att det är den sista gången jag låter er få vänta så länge! Nu är jag tillbaka och en ny kämparvecka att se fram emot.

I fredags så kom jag till jobbet 07.00 på morgonen och stannade kvar till 21.00! Hektiskt med att alla mat skulle ordnas, men ändå hann vi inte så mycket som jag hade önskat. Missade 1 shake under dagen, men jag överlevde ändå! När jag är stressad så kan jag bara inte äta.

Lördagen, stora dagen! Redan 08.00 stod vi på Coop och handlade in de mesta av grönsakerna till maten, sen var det full fart och då menar jag verkligen FULL FART enda fram till vigseln klockan 13.00 (vi kom tom. försent).
Men vigseln var vacker och brudparet strålade. Vid 14.00 så var vi i festlokalen och fortsatte fixa maten och sen flöt hela kvällen på. Jag åt för första gången på 2½ vecka men det var ytterst ytterst lite. Kände mig nästan anorektisk men jag var verkligen inte sugen på att äta. I övrigt var bröllopet jätte fint och härlig stämning! Vi kom hem 23.30 och slocknade direkt av utmattning.

Idag (söndag) sov vi ut och vid 10.00 kurrade magen och det var dax att gå upp och shaka en chokladshake! Jag har bestämt mig att jag ska fortsätta veckan ut iallafall med dieten, eller som jag sa till Micke: Iallafall tills vågen visar - 10 kg! Ska prata med xtravaganza om hur jag ska fortsätta. Vem vet, jag kanske fortsätter tills jag nått min målvikt?

Status/Humör: Jag mår bra och är pigg förutom att helgen tog kål på mig, men det har inget på dieten att göra. Jag känner hur min kropp börjat ta form. Plötsligt har midjan kommit fram mycket tydligare, har kunnat få på mig ett par byxor som jag inte kunnat ha på ett halvår och gått från XL-skjortan på jobbet till L! Små steg men det känns underbart!

Bjuder på en bild av mig och Micke från bröllopet!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Härligt att du gått ner en storlek det är verkligen ett steg i rätt riktning

2009-08-31 @ 11:48:37
URL: http://metrobloggen/fitmom
Postat av: Alexandra

Tjena Carro... fick adresen till denna sida av jessica.



Ja går oxå på ´xtravaganza, men idag är det min andra dag.



Skriver inte lika noggrant som du, men de ska bli bättre.

Metrobloggen/norstrom



skönt att se att du har gått ner =)

2009-08-31 @ 15:15:32
URL: http://metrobloggen/norstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0