Möte med Tove - Dag,3

Idag var jag på Xtravaganza och träffade en av mina sk. coacher Tove! Det kändes väldigt bra att få lite stöd och support från henne. Berättade för henne att jag hade mina tvivel om dessa soppor och rädd för att misslyckas, som jag sa: "Helt sjukt att man ska tvinga i sig dessa soppor för att komma ner i vikt." Svar på tal av Tove, att ibland behöver man rensa ut allt skit för att kunna bryta sina vanor och börja bygga upp sina vanor på nytt. Och vad är egentligen 3 veckor av ditt liv?

Och som Xtravaganzas motto: "Varför lägga onödig tid på att gå ner i vikt när det egentligen är att träna jämnvikt som du behöver fokusera på"

Förmodligen har jag blivit ordentligt hjärntvättad, men hey jag går på det och det ger mig en klarare bild till mitt mål!
Men en sak, som jag inte riktigt trodde på, det var att Tove trodde absolut att jag skulle komma ner i min idealvikt till den 1 december? Det var svårsmält...  Men vem vet? Ger jag järnet så kanske? Time, träning och motivation will tell!


Xtravaganzas lokal i Solna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0