This is it!

Här kommer jag skriva om min vikt nergång och allt som har med hälsa och göra.
Bloggen är väl mest för min egen skull då jag ska skriva ner mina resultat och framgång samt motgångar. Men förhoppningsvis så kanske ni som vill bli av med några kilon inspirerade! För det är verkligen inget lätt och rolig match man ska ta sig igenom.

Med mina ca. 20 kg övervikt kommer detta bli en lång resa, men jag känner mig mer motiverad än någonsin! Tyvärr så har jag jojjat uppochner med min vikt så länge jag kan minnas. Testat ALLA metoder och har inte funnit det rätta för mig ännu. Är kanon duktig i början med lessnar ganska fort och ger upp. Så är det med det och det vill jag verkligen ändra på! Så, ska vi köra eller?

Detta var lite om mig och min vikt. Vikten som hindrar den smala Carro från att leva sitt liv!

Ett motto som representerar hela bloggen:
En vandring på tusen mil börjar alltid med ett steg...

Detta är nu jag tar mitt första steg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0