Dag 83

Herre min gud, dag 83! Känns galet! Men det går bra! Jag har ätit i 1 vecka nu, typ och imorgon ska jag börjar äta shake:sen igen. Känns skönt, då jag känner mig lite uppsvullen av maten som jag ätit under helgen. Blir så när man inte ätit på ett tag. Sen blir det även träning imorgon, vilket jag ser framemot! Vill springa av mig på något sätt. Rastlös i kroppen och vill pumpa upp min energi. Det är en sån otrolig skillnad på när man inte äter mat och när man äter mat. Man måste verkligen passa sig. Det är det som är/kommer bli det jobbiga framöver!

Men nu kör vi på va??!! *GAAAAAAAAAH*
Ska snart formulera mitt kommande mål... strax... snart....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0