Dag 92

Idag började jag min dag med en promenad från fridhemsplan till jobbet. Det tar ca. 30 min och är väldigt uppfriskande! Under dagen gick allt som smort, det blev ingen träning. Mina träningskompisar kunde inte idag och motivationen var låg. Men jag gick dock från jobbet till thorildsplan så en promenad på 45 min till blev det iallafall!
Inte fy skam! När jag kom hem fick jag ont i magen och ett enormt sug på mat. Jätte jobbigt. Mitt humör de sista timmarna har varit svajjande. Nu ser jag framemot sängen så jag kan sova bort detta sug. Bara  5 dagar kvar, sen är sug/huvudvärk borta igen! *längtar*

Dagens Meny

09.30 Hel Choklad

13.00 Hel Persika

16.00 Halv Choklad/Toffe

20.00 Halv Choklad/Toffe

Humör: Som skrivet innan, svajjande humör, sug på mat... törst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0