Dag 57, Vägning

Lustigt, jag skrev ner värsta inlägget igår angående vikten. Men plöstsligt så fanns inte inlägget... Nu orkar jag dessvärre inte skriva om allt med samma inlevelse.

Kort resumé av mina två veckor: Stod still första veckan, smyg-vägde mig i måndags då hade jag gått upp 1 kilo, när jag vägde mig igår hade jag gått ner 1! Så tillbaka till ruta 1 och minskat ytterligare ett kilo. Hängde ni med?

Jag har totalt gått ner 14 kg!
Jag har 6 kilo kvar tills mitt första delmål!
NU KÖR VI!!


Kommentarer
Postat av: alexandra

Hej, jag har oxå vart med om att jag flera ggr skrivit inlägg som sen inte kommuit upp...

jätte irriterande.

2009-10-11 @ 10:01:17
URL: http://www.metrobloggen.se/norstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0