Dag 61, Söndag

Ledsen att jag inte varit så bra på att uppdatera. Men veckan som varit har varit tung och jag har haft hur mycket som helst på jobbet. Tränade ingenting förra veckan, då jag var förkyld och ingen ork. Det var även första veckan som jag började köra shake:sen igen så jag blev matt av allt.

MEN nu är jag på G igen! Känner att jag fått sova ut i helgen, förkyldningen försvunnit och inledde imorse med en morgonpromenad på 35 min! Ätit ordentligt och har även fått i mig massa vatten. Känns skönt! Back on track helt enkelt!

Jag och Micke på promenad!




Ska varje söndag försöka lägga upp ett bra schema till mig själv!

Måndag - Träning
Tisdag -   Promenad 30 min / övningsköra!
Onsdag -  Träning + Xtravaganza Möte
Torsdag - Promenad 30 min / övningsköra!
Fredag - Promenad 30 min (Ev. träna)

I vanliga fall brukar jag träna tis/tors men denna  vecka har jag bokat in körlektioner! (Vilket jag gjorde för typ 1½ månad sen) Så nu ska jag på börja ett nytt projekt, nämligen körkortet! :)


PS! JAG HAR KOMMIT I MINA JEANS!! (Som jag inte använt på 4 år!!!) DET NI!



Kommentarer
Postat av: alexandra

grattis att komma i jeansen :)



Och bra att du är på banan igen...

Jag vet ju att du grejar det !

2009-10-11 @ 17:54:06
URL: http://www.metrobloggen.se/norstrom
Postat av: jessica

jag kan inte se vad det står längst upp till höger i din kolum

2009-10-12 @ 18:52:23
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: Carro

Förmodligen för att du är så gammal JEssica! Haha! Nää jag vet, ska fixa till det!

2009-10-12 @ 19:16:55
URL: http://thevolup.blogg.se/stepbystep
Postat av: alexandra

hej, råkade godkänna ditt inlägg hos mej innan jag han trycka på besvara.



Men, aa de känns jätteskönt att ha gått ner mer än 10kg nu :)



Hur mycket har du kvar och hur mycket har du gått ner ?

Hur länge har du tänkt köra på soppor och shakes nu ?

2009-10-13 @ 17:30:47
URL: http://www.metrobloggen.se/norstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0