Dag 63

Efter igår så har min rygg blivit värre! Jag har lixom ont ovanför svanken samt i höger skuldra, typ muskeln under!Sen har jag även fått ont i magen, typ under revbenet! Hugger till lite då och då! Fattar inte vad som händer med mig? Blir så frustrerad!

Idag testade jag på att jobba på som vanligt, men det gick inge vidare. Stod mest vid kassan och kände mig värdelös. Energin i mig ville så gärna, men ryggen tog emot. Vet inte vad jag ska göra. Kan varken sitta eller stå! Tog iallafall en morgonpromenad i morse, från Fridhemsplan till jobbet. Regn och rusk! Nå väl, hoppas att nattsömnen gör allt bättre!

Dagens Meny

09.00 Hel cappucino

13.00 Hel persika

18.00 Halv Choklad

21.00 Halv Choklad

Humör: Vore det inte för ryggen så hade jag varit tipp topp nu!


Morgonpromenaden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0