Dag 66

Missade att skriva igår! Känner att jag varit lite slarvig med att skriva på mina bloggar! Skärpning!
Igår var jag hemma från jobbet, då jag fortfarande hade så himla ont i ryggen. Helmysko allt de där. Och är jag på jobbet så vet jag att jag ändå gör saker jag inte borde göra. Belastar och lyfter...
Nåväl, idag jobbade jag iallafall och allt gick bättre. I övrigt går dieten bra, har dock haft lite småsug på typ allt. Jätte märkligt och jobbigt. Men imorgon är en ny dag!

Måste faktiskt passa på att skriva grattis till  mina två kollegor Pia och Sofia som gått ner över 10 kg var på 4 veckor! Så himla kul att se och höra! AnnSofie och Alexandra är också hur duktiga som helst! Vilka brudar va? Alla kör med Xtravaganza och allt fungerar bra! Fått bra resultat och är så fina allihopa!

Dagens Meny

09.30 Hel Persika

13.00 Hel Cappucino

18.00 Halv Choklad

21.00 (Halv Choklad)

Humör: Sugen på mat, men pigg och glad. Dock ont i ryggen fortfarande!

Kommentarer
Postat av: jessica

vad har hänt med ryggen då?

2009-10-16 @ 10:16:16
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: alexandra

Japp, vi alla kämpar på :)



Fettet ska bort!

2009-10-17 @ 13:10:26
URL: http://www.metrobloggen.se/norstrom
Postat av: Anonym

Jag har glömt säga grattis till att du kommer i dina jeans!! Det kommer bli skönt att äntligen kasta ut skiten för att ersätta med något härligt!!

2009-10-19 @ 20:17:40
Postat av: AnnSofie

Det var jag som kommenterade nyss...

2009-10-19 @ 20:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0