Dag 76

Måste skriva ett inlägg om mina mått, mätte mig imorse på alla 4 stora delar på min kropp!
Här händer det saker vill jag säga, inte bara att man förlorat i vikt, utan kroppen ändras ju.
Precis som jag väger just nu, vägde jag när jag träffade Micke första gången. Så nu har jag spolat tillbaka bandet i 6 år! Tänk, att man lagt på sig 20 kilo på 6 år! Smygandes på! Men inte alls konstigt, då man inte brydde sig om vad man åt, vägrade väga sig och njöt av onyttigheter!

Nej, nu ska jag ner och ta igen massa år som jag mått piss!
Jag känner att för varje dag kommer jag närmare den Carro jag en gång var! Börjar känna igen mig själv. Och det konstiga är, att när jag vägde så här för 6 år sedan var jag fortfarande missnöjd med min kropp. Idag älskar jag mina kurvor och att vara lite mullig! Tänk om man fattat det då, att bara vara nöjd med sin kropp.

Så mina mått! Sen jag började med Xtravaganza har jag gått ner:
Höft: 13 cm
Midja: 18 cm
Lår: 13 cm
Arm: 8 cm


Ursäkta, men är inte det helt sjukt?
Nu förstår jag programmet, "du är vad du äter" när Anna Skipper mäter midjan på slutet.
Svårt att ta in... Men japp! Så är det!

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Det är helt sjukt! Men det är ju detta man vill se, resultat! Helt underbart och det blir ju mer verkligt när man får känna på måtten och stoppa handen mellan måttband och midja och inse att så här mycket i omkrets har man äntligen tappat! Keep up the good work. PS. du var jättefin i din nya klänning på dopet. DS

2009-10-26 @ 11:57:15
Postat av: FireLynx

snyggo carro <3 <3 <3

2009-10-26 @ 17:34:21
URL: http://www.firelynx.se
Postat av: Pouya

Gumman jag kan inte fatta hur du lyckats med detta, det är riktigt jävla bra jobbat. 18kg Är helt sjukt många kilon. Jag är så stolt över dig. Hejja Carro Hejja Carro Hejja Carro.



Jag blir så motiverad och inspirerad att börja med min träning. Det är prestationer som dessa som triggar en.



Ser fram emot att se de kommande resultaten.



KRAMAR

2009-10-26 @ 17:40:47
Postat av: jessica

e de för 1 arm eller båda tillsammans? samma med ben?

2009-10-26 @ 18:10:26
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: Carro

Annsofie: Tack gumman! Galet konstigt att se hur många cm man gått ner!



Firelynx: Tack älskling!



Pouya: Heeej Pouya! Tack så mycket för ditt pepp! Du får dra med Micke på träningen!Skulle han må bra av!



Jessica: Det är alltså, en arm som jag mätt! Så tillsammans blir det 16 cm tillsammans!

2009-10-26 @ 18:52:45
URL: http://thevolup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0