Älska din kropp som den är...

Du kysser mig med drömmar när jag sover, du stöttar mig när jag är vaken, älskar mig villkorlöst, håller mig intill dig - sinnlig,trygg och varm. Utan dig är jag ingenting. Jag lägger mitt liv i dina händer- du är mitt liv.
Jag litar på min kropp - Loz-Ann McCarthy

Jag måste faktiskt rekommendera en bok som jag fick av min syster Ninas mamma, Irma.
En bok som handlar om att älska din egna kropp. Många av oss är missnöjda med våra kroppar och hindrar oss själva till att göra saker vi egentligen vill göra, pga våra kroppar. När man tänker på det är det helt absurt att en vikt, en krokig näsa, man är för lång, kort, bred, tunn kan hindra oss att göra saker som vi faktiskt vill göra! Den här boken får en att verkligen tänka till och jag tycker att alla människor borde läsa den!

Älska din kropp som den är - Astrid Longhurst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0