Dag 3, Halvfart (Dag 43)

Egentligen är jag inte på blogghumör. Känner mig allmänt seg och trött. Tror faktiskt att det börjar bli en förkyldning i kroppen. Men jag får helt enkelt sova snart...  I övrigt har dagen gått bra! Har fått i mig alla måltider. Vilket är helt otroligt! Idag har det inte varit mycket motion. Har dock gått runt en massa i stan så jag får väl "räkna" in det. Men annars är det vilodag idag!

Dagens Meny

06.00 1 ägg med 1 msk keso

09.00 Hel Chokladshake

13.00 Lite köttfärs med sallad

16.00 Hel Cappucinoshake

19.30 1 msk keso, 1 msk tonfisk med sallad

21.30 Hel Chokladshake

Humör:
Lite seg och trött. Men tror att det bara är sömnbrist eller kanske tom. en förkyldning på G. Inte kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0