Dag 30

*YEAH* EN HEL MÅNAD! Den ni! Känns som om vägen hit har gått kanon bra! Och jag är verkligen på G!
Som Micke sa ikväll när han hämtat mig efter mötet: "Jag har nog aldrig sett dig så motiverad och på så bra humör!" Är det inte precis det man behöver höra! Jag blir så glad av alla människor som peppar mig och alla fina kommentarer, dessvärre är jag alltid så blygsam genom att inte kunna ta emot alla creds. Men idag ska jag säga er en sak: JAG ÄR SÅ J-LA STOLT ÖVER MIG SJÄLV! Så, nu har jag skrivit det samtidigt som jag verkligen menat det! Nu kör vi 2 veckor till hörrni!

Dagens Meny

07.00 Halv Jordgubb

09.30 Halv Jordgubb

13.00 Halv Vanilja

15.00 Halv Vanilj

18.00 Halv Cappucino

21.00 Halv Choklad

Humör:
Läs det som står ovanför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0