Dag 30, Vägning

Idag vägde jag mig på Xtravaganza! (Har bytt dag till onsdagar istället) Faller mest naturligt då jag är på gruppmötet! Så, vad visade vågen? - 1,8 kg
Eftersom jag inte räknar med så många gram så ska jag säga att jag idag från start, har gått ner totalt: 9kg!

Jag har alltså 11 kg kvar!



Inte illa pinkat! Dock pratade jag med min coach idag och hon varnade lite om att man nu kan börja stanna upp lite grann, men det är bara dricka vatten,röra på sig och tom. försöka få i sig lite fett! (olja). Så nu betyder träningen otroligt mycket för mig! Ska berätta imorrn vad vi gör på våra möten och börja skriva om dem här! Kul va??

Natti natt på er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skit bra verkligen, tänk att du nu går runt på 9 mjölkpaket mindre vikt som belastat knäna och så, prova och bära de nu får du se vad du minskat de e mer än du tror

2009-09-10 @ 09:04:38
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: Syster Jenny

DU ÄR SÅ JÄVULSKT BRA SYRRAN! :D

2009-09-10 @ 19:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0