Dag 32, Lördag

Hoho! Japp då var det lördag igen! Pigg som en nötkärna! Har fått sova ut ordentligt och just nu passar jag på att tvätta lite innan högen blir alldeles för stort. Igår mötte jag upp Micke och några av hans kompisar på Linnégatan. De hade tagit några öl efter deras föreläsning. Själv drack jag ramlösa, men det gjorde absolut ingenting.

Har nu bestämt mig hur jag ska lägga upp detta, med Xtravaganza! Jag ska äta shake:sen fram till den 23:e september och testa att äta "vanlig" mat fram till den 7:e oktober! Sen får jag känna efter hur det känns. Så då kommer det bli lite roligare att läsa när min mat varierar sig lite. Så min utmaning denna vecka är att hålla min "idealviktsträning" som det så fint heter inom Xtravaganza! Ska lägga upp den här så får ni se hur det ser ut! För kommer jag igång med träningen regelbundet så ska jag fasen klara att äta igen! Eller hur?

Bild från igår, när jag och Tora gick från jobbet till drottninggatan.

Måste säga att även Tora har börjat motionera och hon är jätte duktig!
Jag blir otroligt inspirerad av henne!

Massa kramar till världens bästa kollega!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hejja Carro!!! dU ÄR SÅ DUKTIGT!!!

2009-09-12 @ 12:53:11
URL: http://miramiras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0