Dag 7, Halvfart (Dag 47)

SÅ nu har helgen passerat och det har gått en vecka sedan jag började på halvfart! Tycker faktiskt inte riktigt om att gå på halvfart, men det känns ok! En vecka till sen är det shake-diet igen, så jag kan knappa in de sista kilona! Eller vad säger ni? Igår hade jag en fantastisk kul tjejmiddag + utgång! Jag mådde verkligen så bra! Dansade hela natten (jag som aldrig brukar dansa, om jag inte är riktigt full) Men igår var det så nice! Får bli fler nyktra kvällar senare med mer dans! *wuhu* Maten har varit lite si så där med.

Jag har slarvat med att äta regelbundet och jag inser nu att det är min värsta fiende. Självklart har jag hållit mig borta från socker och snask! Men att få i mig alla måltider är tufft. Jag har faktiskt ställt min mobil på olika alarm, en sk. ät-sov klocka! Men nu är det en ny vecka med nya tag! Känns kanon!

Bild på mig och Ia som firade vår födelsedagar igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0