Dag 8, Halvfart (Dag 48)

Jag ska i ärlighetens namn säga att det här med halvfart är ruskigt jobbigt! Det både skrämmer mig och jag hatar att inte ha kontrollen. Jag har ingen koll på när jag ska äta, när jag bör äta och hur mycket jag ska äta. När jag ätit en "vanlig" lunch, dvs riktig mat så är jag proppmätt i 8 timmar framåt, vilket leder till att jag inte äter regelbundet. Och vilket gör att jag inte får i mig allt som jag borde. Väldigt frustrerande. Imorgon får jag fråga dom där coacherna hur det ska vara egentligen, för jag är just nu ganska vilsen... DOCK har jag inte ätit någe socker eller annat skit. Men just nu känns allt skit som jag proppar i mig... Nåväl, mer mental träning och mer motion. Sen måste jag fokusera den sista veckan, så jag inte går upp alla kilon igen!

Tänker inte ens skriva dagens meny idag, för jag skäms faktiskt över att jag inte fått i mig allt idag.... Så är det!

Humör: Känner mig svajjig och ostabil... inte kul!
Nu är det en rejäl uppförsbacke! Och det känns!



Promenad imorse!
Imorgon blir det promenader och träning! Det kan ni ge er på!

Kommentarer
Postat av: emma

gud va duktig du är carro, jag blir så glad för din skull =) Jag ska nog köra detox igen ja, men måste börja röra på mej mer, jag är så lat carro va ska ja ta mej till?? Kram o hej! Emma

2009-09-29 @ 14:33:50
URL: http://veloouria.blogg.se/
Postat av: Carro

"Kära Emma"

Ibland måste man hitta nåt som gör att man vill röra på sig, kanske en ny intressant hobby??



Nää du Emma, jag har ingen aning varför man är så lat. Jag är en lat människa annars. Men ärligt talat så var det Micke som gjorde att jag började med promenader. När han lagade mat så blev jag så sugen, så bästa sättet var att gå ut från lägenheten = gjorde att jag var ute och gick varje dag...



Men tack för ditt pepp! Känns jätte bra faktiskt!!

Detox is the shit! Love it!

2009-09-29 @ 19:13:31
URL: http://thevolup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0