Dag 9, Halvfart (Dag 49)

Nu känns allt mycket bättre! Jag har tränat, gått promenader, ätit bättre och jag känner att jag har motivationen! Har även pratat med Xtravaganza om att jag slarvar med måltiderna. Blev rekommenderad av köpa lite "bars" som innehåller lika mycket som en shake och som var lättare att peta i sig. Det kändes skönt! Inte bra att hoppa över måltiderna! Och det vet jag, men det kan inte hjälpas!

Dagens Meny

06.30 1 ägg + 1 msk keso (favorit)

09.00 1 chokladshake

12.30 Kokt fisk, lite sås och sallad

17.30 Mint/Choklad bar

19.30 Tomatsalsa med 1 dl rött ris

21.00-22.00 Någon shake (blir senare)

Humör: Piggare och mer motiverad! Vill, vill, vill kämpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0