Min målbild

Här är min målbild! När jag väger det jag vill väga(när jag får min idealvikt) så ska jag kunna bära ljusa kläder, använda jeans och försöka mig på något tightare kläder. Jag vill kunna använda högklackat samt kunna köpa vilka stövlar jag vill utan att jag måste begränsa mig för att mina vader är för stora!

Jag snodde en Beyonce´s kropp för att jag tycker att den såg hälsosam och kurvig ut! Något jag vill vara och kommer förmodligen alltid vara. Jag har ingen Paris Hilton figur och kommer aldrig få! Så vad tycker ni om min målbild? Nåt att fokusera på?? Give me feedback! :D


Kommentarer
Postat av: emma

Så disciplinerad och målinriktad som du är, så kommer du lyckas! GO CARRO! =) Jättebra målbild förresten!!

2009-09-06 @ 08:55:35
URL: http://veloouria.blogg.se/
Postat av: Jessica

låter bra att du hittat en målbild hoppas du lyckas, längtar till vägningen igen haha det är höjdpunkten på veckan ju=)

2009-09-06 @ 09:00:42
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: AnnSofie

Jag tycker det var en toppen förebild! Och hon se ju så snygg ut i alla kläder hon bär så när den kroppen blir din behöver du inte begränsa dig till jeans bara!



Kramis

2009-09-06 @ 19:39:08
Postat av: Alexandra

Fan va snyggt!

den målbilden skulle jag helt klart kunna tänka mej ocå!

2009-09-06 @ 20:26:51
URL: http://metrobloggen/norstrom
Postat av: cecilia

vill du så kan du carro =)))

d bara kämpa på e så jävla stolt!!!!

2009-09-20 @ 21:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0