Dag 25

Mysko, jag la upp ett inlägg igår men nu är det borta! Hmm...

Igår (Dag 24) så var jag iallafall och träffade min coach Leif på Xtravaganza för ett pepptalk, eller ja mer en utvädering men det slutade mest i pepp-snack! Leif tände glöden på gnistan som jag sökt efter. Jag var ju så himla duktig och taggad i höstas men nu i januari har det varit långt och mörkt! Men tack vare Leif har jag kommit på banan igen! Känns kanon bra! Vi gjorde en utvädering, satte ett nytt mål och placera mig i en ny grupp (som man gör när man gått på Xtravaganza ett tag) Dessvärre kommer jag inte ha just Leif numera, men han är fortfarande min coach som stöttar mig.

Nu ska jag fylla i ett papper, ett sk. "nycklar till framgångsrika resultat", som jag ska ha med mig på mitt första möte med Lena nästa vecka! Passade även på att väga mig på Xtravaganza! Så nu är jag på -20 igen! :) Alltså -10 kg till nästa anhalt!

Motion: Gick 30 min i solna






Idag så har allt flytit på väldigt bra, fortfarande peppad och börjar se mitt mål och varför jag ens började med detta! Målet är att jag ska vara klar på min målvikt 1 maj! Låter ju hur bra som helst! Sen får vi se hur det går på vägen, men Leif tyckte det var bra med de mål jag satt framför mig och får gå babysteg till målet.


Motion: Gick en hempromenad från Odenplan till Fridhemsplan på 35 min


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är så stolt över dig!

2010-02-05 @ 15:56:24
URL: http://nakenjenny.blogg.se/
Postat av: jessica

skit bra ju

2010-02-06 @ 21:11:46
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0