Dag 14

Söndagen och imorgon har jag hållit igång i 2 veckor. Hade ju min lilla depp-dag igår och tyvärr tycker jag inte att det är roligt idag heller. Dock lättare idag men känslan är densamma. Men det är väl så här det är. Typiskt mig också, för hade det här varit mitt gamla jag, så hade jag lagt ner nu pga. lathet och det är väl hör jag måste vända.
Inte ge upp och "nöja" mig med dessa kilon utan faktiskt nå mitt mål. Det är som en lång lång seg seg uppförsbacke. Men jag kommer till toppen snart och kan då andas ut. Det tar bara lite längre tid än jag trodde och framförallt så är det svårare än jag trodde.

Idag så var vi iallafall hemma hos min bror och firade min brorsdotters födelsedag! Väldigt mysigt och jag blev inte sugen på någon mat alls. Men jag gick iallafall en promenad med lilla Ella medan de andra glufasade i sig tårta och kaffe! Bra, för då fick jag lite frisk luft och motion. (även om det inte var speciellt mkt).

Lilla Ella vaken... 1 minut efter slocknade hon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0