Dag 16

Hur mår jag egentligen? Inatt sov jag fruktansvärt dåligt och vaknade med huvudvärk! Jag var täppt i näsan ochdet värkte i öronen. Sen dess har dagen varit otroligt jobbig. Har bara längtat hem! Nu är jag hemma och har funderat över hela min situation. Analyserat och tänkt. Har även pratat med min gode vän Annsofie som går igenom exakt samma frustation över att det inte går lika lätt som förra gången. Så vi har tillsammans satt upp ett litet mål.
From. 1 feb - 1 mars får vi inte väga oss! Vi kör helfart fram till 1 mars och efter det får vi bedömma hur vi ska göra. Om vi ska gå helfart eller halvfart. Jag tror för min egen del att jag känner att det är motgångar eftersom jag inte har satt något ordentligt mål. Att veta att jag bara kör i 4 veckor, gör det lättare mentalt. Så vi börjar så!
Känns skönt och pressen har släppt lite.


Dricker ur min fina kopp- av Kerstin Tillberg!


Den 1 februari väger jag mig och återkommer med min vikt igen den 1 mars! Nästan lite småspännande :)Ibland måste man bara ta en liten omväg för att nå sitt mål, så länge man är på väg åt rätt håll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0