Dag 2

Det sägs att de tre första dagarna ska vara jobbiga, och ja, det är dom verkligen! Jag har haft det tufft idag, känner hur min kropp vantrivs. Hunger, trött, springer på toaletten som om jag hade inkontinens! Men jag vet att allt detta går över efter 1 vecka, så jag håller ut! Fastän det är jobbigt och svårt så blir det bättre.
Att jag tränade idag kändes mentalt bra, fysiskt... nja! Ringrostig och stel men samma sak där, jag är på väg och det är det viktigaste! Snart kommer dessa jobbiga dagar vara ett minne blott!

Apråpå vikt, så vägde jag mig i måndags när jag började med Xtravaganza igen, vågen visade att jag gått upp + 4 kg! Inte så konstigt med tanke på hur jag ätit, sen måste man dock tänka på att man alltid går upp 2 kg när man börjar äta igen. Nåväl, detta tar jag på 1-2 veckor! Mitt val och jag njöt! Nu får jag straffet, haha!

Jag har alltså 4 + 10 kg kvar! (till mig och er som håller räkningen)

Min träning/motion idag!

Uppvärmning: 10 min på gåband

2 x 15 Leg Curl

2 x 15 Shulder Press

2 x 15 Abdominal

2 x 15 Low back

2 x 15 Vertical Row

Cykel: 10 min

Gåband igen: 15 min

 

( Ps. jag vet faktiskt inte de svenska benämningen på allt detta. )



Kommentarer
Postat av: jessica

du ligger fortfarande från minus om man räknar från start så det är ju bra=) lite går ALLA upp under jul

2010-01-13 @ 18:16:02
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: Carro

Sv: Ja jag fick ju lite inspiration från någon ;)

Nä men tänkt på det länge, har dock bara varit för lat för att anteckna. Har ett kort på gymmet som man fyller i! Så ska jag öka för varje vecka tänkte jag! :)

2010-01-15 @ 17:17:00
URL: http://thevolup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0