It´s time...

... time to loose fat! Eller ja, bli mindre helt enkelt...

Jag tjuvstartar bloggandet på denna! Känns som om det kliar i fingrarna och jag börjar förbereda mig mental för de sista jobbiga kilona! Jag har tyvärr inte vågat ställa mig på vågen, men jag vet att jag gått upp minst 2 kilo. Tror tom. mer, men jag accepterar det, det var mitt val och jag är nöjd med valet att få äta gott under jul och nyår. Träningen har det också blivit mindre av, vilket känns! Otroligt mycket!

Men vecka 1 då börjar jag med både träningen och Xtravaganza på helfart igen, tills jag kommit ner till mitt första mål! Sen efter det får vi se om jag vill ner mer eller inte, men det tar vi då!

Vecka 1, onsdag den 6 januari börjar jag Xtravaganza helfart! *jihha*
(Sjukt nog längtar jag lite!)

to be continued...



ps. ni som kikar i hopp om att jag ska skriva, fastän jag sagt att jag slutat blogga kan väl skriva nåt i kommentarfältet! Vore kul! :)

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Håller på dig!! lycka till i detta mål denna gång

Bara du inte försvinner Kram med stor spark i baken

2010-01-06 @ 17:08:27
Postat av: jessica

Jag kikar ibland, tittade nu idag och såg att du skrivit:) du kan ju räkna med att gått upp 2 lr mer kg det gör ju folk som inte bantat precis innan oxå. hoppas på att du står still eller tom gått ner:P har saknat denna blogg<:)

2010-01-06 @ 20:34:47
URL: http://metrobloggen.se/fitmom
Postat av: annsofie

go girl

2010-01-07 @ 12:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0